18 sty 2013

Chora :(

Witam!
Ostatnie dni poświęciłam na takie posty organizacyjne, ale to już koniec. Jak mówi temat posta jestem chora. Mam tak zwaną "jelitówkę". :( Moim zdanie chyba najgorsza choroba jak może być. :P Ale no cóż trzeba przetrwać. Za moment dodam posta, w którym mam nadzieję mi pomożecie?? ;)

A tu jedno takie głupie zdjęcie z wakacji 2012 w Dźwirzynie. ♥

Skoro dodałam zdjęcie z wakacji to czas myśleć o tych w tym roku. Ja mam zamiar wybrać się już na 3 kolonie. Najczęściej wybieram oferty z tej strony: KLIK  Może w tym roku się spotkamy. He he :D

A wy macie już jakieś plany na wakacje 2013??

2 komentarze:

  1. Wracaj szybko do zdrowia :) U mnie brak planów na wakacjr.
    Pozdrawiam Zakręcona Gabi.
    Zapraszam do siebie na nowego posta :)
    http://zakrecona-gabi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli nie masz jeszcze ferii, to są jakiś plusy choroby - nie trzeba do szkoły =) Na wakacje nie mam jeszcze żadnych planów, ale chciałabym do Londynu ♡
    Zapraszam - http://www.szarepaski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń