27 sty 2013

Happy day

Witam!
Przepraszam na starcie za tą 2 dniową nieobecność, ale nie miałam czasu. W piątek wróciłąm do domu po 20 (lekcje zaczynałam o 9) i byłam tak zmęczona, że nie miałam siły już nic napisać.
Wczoraj natomiast byłam na meczu w Rudzie Śląskiej. wygrałyśmy oba mecze. Juhuu ... Gdy wróciłam mama przypomniała mi o tym, że wybieramy się na urodziny do naszych znajomych. I tak zleciały mi 2 dni.

Przed chwilą skończyłam robić nagłówek na konkurs na blogu.: littleredtalksmile.blogspot.com , a oto on.


I co myślicie? Podoba wam się? 

P. S. Myślałam ostatnio nad nowym pomysłem mianowicie - kolarze outfitów. Co o tym myślicie? Chcielibyście coś takiego?

9 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten nagłówek :D Gratuluje wygranej :D
    Zapraszam - http://www.szarepaski.blogspot.com wejdziesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie wygrałam. Tą pracę wysłałam na konkurs. :)

      Usuń
  2. Świetny nagłowek. ;D
    Gratuluję wygranych meczów.

    Zapraszam: dzieciekwiatu.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny nagłówek ! http://cacoa-coffeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrób kolarze outfitów! ^^
    +obserwujemy? :3

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam sie z siwa
    kolarze outfitow
    zapraszam do sb
    lucyystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie ;)

    U MNIE NOWY WPIS!
    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA!:)

    fighting-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się nagłówek :D

    http://antykompleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń