31 sty 2013

The Versalite Blogger

Hej! Hej!
Została nominowana przez cloudyday18 i jeszcze kogoś, ale nie pamiętam, bo to było dawno.

Poleca on na tym, że osoba nominuje innego bloggera, który pisze 7 faktów o sobie. (w moim przypadku 14, bo dostałam dwie nominację.) I ta osoba nominuje kolejne 10 bloggerów. Ja złamię tą zasadę i nominuję każdego kto przeczyta tego posta. ;P

1. Nigdy nie uczę się na sprawdziany. Czytam tylko notatki przed lekcją.
2. Nie jestem fotogeniczna. ;(
3. Chciałabym mieć lustrzankę.
4. Obgryzam paznokcie, gdy się stresuję.
5. Nie lubię kłamstwa.
6. Moja średnia w tym czasie wynosi 4.68.
7. Uwielbiam czekoladę.
8. Czytam książki tylko przygodowe, fantastyczne i obyczajowe.
9. Nigdy nie czytam lektur szkolnych chyba, że któraś z nich mnie zaciekawi. ;)
10. Mam młodszego braciszka.
11. Nie lubię psów, które cały czas szczekają.
12. Oglądam każdy odcinek "M jak miłość".
13. Urodziny mam 6 maja.
14. A to jedna z moich beznadziejnych fotek. ;)


Jak wam miną dzisiejszy dzień??

4 komentarze:

  1. mi dobrze minął dzisiejszy dzień;d

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe odpowiedzi! ladna jestes!

    sky-lila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nie chce mi się pisać tych faktów, ale dzięki za nominację :D

    OdpowiedzUsuń