24 lut 2013

Liebster Blog Awards

Z znowu kolejna nominacja. Tym razem od dziewczyny zwanej Cytrusek ♥. Zapraszam na jej bloga. ;)

1. Jaka jest twoja szczęśliwa liczba?
Myślę, że moją szczęśliwą liczbą jest 3.
2. Kiedy masz urodziny?
6 maja (co roku) ;)
3.Gdzie chcesz pojechać na wakacje?
Na pewno  do Azji i strony Chin i Japonii lub do Włoch czy Hiszpanii.
4. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Projektantką mody lub architektem.
5. Jaki blog najbardziej lubisz?
Lubię wiele blogów, ale jest jeden, który mnie inspiruje. To blog Ankyls
6. Ulubione danie?
Na pewno wszystkie sałatki, które istnieją.
7. Morze vs. góry?
Oby dwie rzeczy dla mnie mają w sobie coś nie zwykłego. Nie umiałabym wybrać.
8. Najlepszy przedmiot w szkole?
W-f
9. Masz zwierzątko?
Tak pieska.
10. Lubisz czytać?
Zależy. Jak książka jest ciekawa to przeczytam. Musze się przyznać, że jeszcz nigdy nie przeczytałam lektury szkolnej do końca.
11. Czy tańczyłaś chociaż raz Gamgam Style?
Ooooo... nie raz. :P

Nie będę nikogo nominować, bo nie wiem, którzy z was się w to bawią. Ci co przeczytają tego posta i chcieliby wziąć udział. niech odpowie na te pytania, które mi zadano. ;)

Przypominam wam o konkursie. Zapisy na stronie pod tytułem KONKURS - 100 obserwatorów.

2 komentarze:

  1. Ciekawe pytania i ciekawee odpowiedzi :D
    http://ofcpatty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi ;3
    Komentujesz? Obserwujesz? Robię to samo! ;)
    julia-juuliaa.blogspot.com
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń